»Zakaj zdaj kar naenkrat štiriletni intervali pri izvajanju ankete o porabi v gospodinjstvih? Tudi naslednja raziskava je predvidena za leto 2026? Kdo je spremenil ta interval? Kajti ravno ta sprememba je pomenila, da so avtorji najnovejše raziskave o minimalnih življenjskih stroških gledali podatke ankete iz 2018.«
»Orjaški peščeni črvi so čudo računalniške animacije in spadajo v kanon najimpresivnejših filmskih pošasti – v resnici bo na nadaljevanje treba počakati že zaradi možnosti, da bomo vendarle videli Chalameta jezditi eno od teh nakaz.«
»Kostumografija Jacqueline West se ne naslanja na klasične trope futurizma – nasprotno; tako scenografija kot kostumografija imata pridih arhaičnosti in simbolizma v kombinaciji z 'biomehaniko' v slogu H. R. Gigerja.«
»Podobe vdov, žalujočih mater in talcev so zaznamovane s tipologijo obrazov, ki so nenavadna mešanica sledov domače rezbarske tradicije in impresivnih likov iz oddaljenih eksotičnih kultur.«
»Avtor z izjemno tenkočutnostjo izrisuje in izpisuje atmosfero premnogim od nas znane življenjske prelomnice ter jo umešča v širše okolje in družbeno problematiko, do katere je v svojem delu odprt in kritičen.«
»Zanimivo. Pa tudi kritika pri tem ne zaostaja, saj po navadi izpostavi vsaj to, da ima film, kljub pretirani in malce nerodni rabi računalniško ustvarjene podobe, primarno še vedno 'analogno' srce.«
»Ni ravno subverzivna feministična gesta, o kateri so trobili prvi odzivi, je pa definitivno napredek na področju romantične komedije, ki jo je vredno videti že zaradi nepričakovano močne kemije med Sethom Rognom in Charlize Theron.«
»Svet konferenčnih dvoran, pogajanj in sestankovanja je skiciran le abstraktno in površno, politični 'uvid' pa je v najboljšem primeru površinski in ne sega onkraj klasične delitve na republikance in demokrate, ki morajo v imenu interesa države najti skupen jezik.«